Pages


Sunday, April 18, 2010

30 weeks of pregnancy...

Now my pregnancy is already 30 weeks..! Pheewww... Time flies..! So far preparation OK la... Tapi still ader yang belom dpt beli... Bukan senang nak dpt 1st Baby ni.... U have to buy this and have to buy that.. Mcm2 la... So, so far ni la yang Dy dah prepare.....

Hurrmm... Tggl 10 weeks je lagi.... OMG..! I am soooooooooooo freakin' scared and nervous.... But someday n somehow, the time will come... Please pray
for me and wish me luck.... Harap2 Dy selamat bersalin and dikurniakan baby yang sihat and chomel.. :D




* Bag baby untuk dibawa ke hospital.... :D


My baby's car sear/carrier..


* Other stuffs...


* Kerusi & meja in my baby's room...


* Baby's shoes... SO TINY..!! :D


* Another baby leather shoes.. My sis present from New Zealand..


* Baby's small closet... Barang tak penuh lagi.. :D


* My baby's room yang belom siap lagi....

2 comments:

  1. moga dipermudahkan segalanya,amin... suke bilik baby nmpk sweet jek.

    ReplyDelete
  2. amin.... thanx sis...
    ye ker sweet.. ni blom siap lagi dik oi.... nnti siap akak upload k.. ;)

    ReplyDelete